پروژه بازسازی ساختمان در نجف آباد

پروژه بازسازی ساختمان در نجف آباد از خاکبرداری تا تحویل کلید با شما هستیم.

باغ تالار بهشت در نزدیکی شهرستان خمینی شهر واقع شده که کاربری آن در ابتدا یک باشگاه سوارکاری بود، با مدیریت جدید تصمیم به تغییر کاربری آن گرفته شد که شرکت هوشمند سازان مفتخر به انجام این پروژه بود. زمینی با مساحت 6 هزار متر مربع که 1400 متر مربع آن به بخش سالن ها اختصاص یافت.

باغ تالار بهشت به دلیل داشتن سالن های مربع شکل و دارا بودن حیاط و فضای باز مخصوص بانوان و آقایان خاص و منحصر بفرد است. فضای باز مخصوص بانوان در قسمت غربی سالن بانوان و با محرمیت کامل نسبت به قسمت آقایان واقع شده، در بخش جنوبی این سالن قسمت بار( سرو شربت و نوشیدنی گرم) قرار دارد. سالن بانوان همچنین دارای رختکن و سرویس بهداشتی مجزا نیز هست. در سالن آقایان نیز دیدی مشرف به فضای سبز و رقص آب و نور در ضلع شرقی قراردارد. در این باغ تالار پارکینگ مختص مهمانان، چایخانه سنتی، محل بازی کودکان، استخر و فضای عکاسی و استیج در فضای باز نیز طراحی شده است. در این تالار به دلیل یکی کردن فضاها و هماهنگی آن با یکدیگر و ساخت مربعی شکل هردو سالن، اضافه ساختی حدود 60 متر با بهره وری از سیستم ال اس اف ساخته شده است.

نمای این باغ تالار، سنگ رومی کار شده که جلوه شکوهمندی به تالار می بخشد. در دکوراسیون داخلی تالار ازسقف های پیش ساخته طرح گچی بهره برده ایم. در داخل سالن ها از قاب های طرح گچبری با کاغذ دیواری های آبی ملایم استفاده کردیم که با رنگ سفید جایگاه عروس و همین طور با رنگ میز و صندلی ها (به رنگ سبز  آبی پررنگ) هارمونی داشته باشد. در بحث نورپردازی، نور هایی با  رنگ طلایی برای کناره های دیوار و لوستر ها کار شده.

در بحث کناف باغ تالار ،سقف ها کاملا کار شده و دارای باکس دور می باشد در قسمت جایگاه عروس با باریسول طرح فرشته جایگاه را از آنچه که هست خاص تر کردیم.

 از مهمترین معضلاتی که می بایست در دکوراسیون باغ تالار به آن توجه کرد تهویه مناسب فضاها و ارتباط آن ها به یکدیگر است ک در این باغ تالار این موضوع را به خوبی مشاهده میکنید. ضمن داشتن محرمیت فضا در سالن بانوان و آقایان، تهویه مناسب، کانال هوا رسانی برای روزهای گرم و سرد و تعبیه هوای مطلوب از دیگر خدمات ما برای این باغ تالار می باشد.

برای کف نیز از موکت استفاده کردیم که اینکار باعث ایجاد خاصیت اکوستیک در فضای سالن ها شده و همچنین به دلیل رنگ آبی با صندلی ها و قاب های دیواری کاملا هماهنگ شده.

قابل ذکر است برای مراسم های خاص، استیج در فضای باز با دید و منظر باغ و چایخانه تعبیه شده است. همچنین این باغ دارای محوطه سازی سبز و پر محتوا می باشد. قسمت مدیریت نیز در ورودی باغ قراردارد.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با شماره تلفن زیر تماس حاصل فرمایید.

09131883267

زمانی