نصب ال اس اف در شیراز

نصب ال اس اف در شیراز

از خاکبرداری تا تحویل کلید با شما هستیم.

اجرای LSF  در شیراز

شرکت ساختمانی هوشمند سازان با بهره برداری از به روز ترین دستگاه های تولید سازه های LSF و کادر مجرب مجری ال اس اف آماده فعالیت در زمینه های ساخت باغ با ال اس اف، ساخت سوله با ال اس اف ،اضافه طبقه و سبک سازی می باشد.

سازه های ال اس اف در شهر شیراز بسیار کار امد است. شیراز به دلیل آب و هوای خشک و گرمی که دارد باعث ترک خوردگی مصالح ساختمانی مانند سیمان و اجر در کنار یکدیگر می شود. این موضوع عمر مفید ساختمان را می کاهد. از دیگر مشکلات ساخت و ساز بتنی در شیراز محفوظ نبودن هوای داخل خانه است. سرمایش و گرمایش و به وجود آوردن هوای مطلوب در خانه در شهر های گرم و خشک از کارهای هزینه بر در سیستم ساخت و ساز بتنی می باشد ازاین رو سیستم ساخت و ساز ال اس اف به صورتی طراحی شده که می تواند هوای مطلوب داخل را حفظ و عایق حرارتی و صوتی نیز باشد.

سازه های ال اس اف به دلیل نقاط قوت زیادی که دارند در جامعه به سرعت جای خود را پیدا کرده است. این نوع سازه مورد تایید سازمان نظام مهندسی کل کشور و دیگر ارگانهای مربوطه نیز می باشد.

سیستم نوین ساخت و ساز ال اس اف در دهه اخیر در ایران بسیار پیشرفت داشته است. این سیستم کلمه اختصاری سازه های سرد نورد شده می باشد که در اروپا ابداع شد. امروزه تمامی منازل مسکونی و ویلا های کشور های غربی از جمله اروپا و آمریکا و چین به این سبک ساخته می شود. در ایران در کلان شهر هایی مانند تهران ،اصفهان و شیراز نیاز گسترده مردم به خانه روز به روز در حال افزایش است. از دیگر مزایای این سیستم می توان به موارد زیر اشاره کرد:

مقاوم در برابر اتش سوزی تا 60 دقیقه

مقاوم در برابر رطوبت و عدم طبله کردن و یا زنگ زدن اسکلت

ساخت سریع از فونداسیون تا نازک کری تنها 45 روز

مقرون به صرفه بودن مصالح نسبت به اسکلت بتنی و فلزی و قیمت تمام شده کمتر

سبک بودن سازه در نتیجه مقاومت در برابر زلزله تا 6 ریشتر

امکان  ساخت تا 5 طبقه بدون نیاز به ترکیب

امکان ساخت اضافه طبقه در ساختمان هایی که  سازه های ان قدرت نگهداری یک طبقه با اسکلت بتنی و یا فلزی را ندارند. لازم بذکر است وزن تمام شده یک متر مربع از ساختمان های ال اس اف زیر 150 کیلو و بهترین گزینه برای اضافه کردن طبقه ساختمان  می باشد این درصورتی ست که وزن یک طبقه ساختمان تنها با اسکلت در سیستم بتنی 1 تن و در سیستم فلزی معادل 800 کیلو است.

ال اس اف چگونه ساخته می شود؟

ابتدا نقشه تایید شده شهرداری و نظام مهندسی را به سیستم مهندسی داده و سیستم بدون خطای انسانی جای سازه ها، پیچ و بولت ها را مشخص می کند.

پس از آن دیوار ها در کارخانه منتاژ شده و به محل فرستاده می شود. در آنجا تمامی سازه ها سرهم شده و به فونداسیون متصل می شود. سپس مصالح پر کننده اجرا و نما کار می شود.

سیستم ال اس اف هیچ محدودیتی در استفاده از مصالح در نمای خارجی و یا دکوراسیون داخلی مانند کناف، باریسول، تایل ،سقف های تزئینی و… ندارد.

جهت مشاوره رایگان با شماره تلفن زیر تماس حاصل فرموده و یا در وبسایت باما ارتباط برقرار کنید.

09131883267

زمانی

ال اس اف در شیراز

سازه lsf در شیراز

سازه ال اس اف در شیراز

قیمت ال اس اف در شیراز

نمایندگی ال اس اف در شیراز

قیمت سازه ال اس اف در شیراز