نازک کاری ساختمان در خمینی شهر

نازک کاری ساختمان در خمینی شهر

از خاکبرداری تا تحویل کلید با شما هستیم.

در این پروژه کارفرمای ما جناب آقای رحمتی بود که نمونه کار ما را در باغ تالار بهشت مشاهده کردند و پس از آن به دلیل قیمت مناسب و کیفیت بالا ما را برای نازک کاری تالار غنچه واقع در خمینی شهر اصفهان انتخاب کردند.

این  تالار دارای سه طبقه می باشد. طبقه همکف آن رستوران اختصاصی، طبقه اول سالن آقایان و طبقه دوم سالن بانوان می باشد. به خواست کارفرما ، ما در این پروژه از کناف دکوراتیو( طرح موج ) استفاده کردیم. در این پروژه سقف ما از ارتفاع خوبی برخوردار بود اما به دلیل وجود دال های بتنی در بعضی قسمت های سقف ما مجبور بودیم ارتفاع سقف را در این قسمت ها پایین تر بیاوریم که این موضوع باعث شد طرح ها و ایده های خاص و جدیدی برای کارفرما داشته باشیم، مشکل دیگری که در کناف این پروژه وجود داشت ارتفاع کانال کولرها و دریچه های تهویه هوا بود. دراین باره ما مجبور به تلفیق دو طرح دکوراتیو و کناف ساده شدیم و دردور سالن ها از باکس های ساده استفاده کردیم, این کار باعث یک دست شدن فضای سقف و جلوگیری از اتلاف انرژی شد.  لازم بذکر است طرح کناف در مکان های به نسبت عمومی مانند تالار ، مغازه ها و… می بایست دکوراتیو باشد .بهتر است در این مکان ها از طرح های دکوراتیو خلوت و خاص استفاده شود. در این مباحث شما می توانید نور پردازی خاصی را همراه با کناف اجرا کنید تا محیط را از آنچه که هست جذاب تر کنید.

در سالن ها فضای کافی برای رختکن و قسمت های مختلف مانند قسمت سرو شربت و… وجود نداشت به همین دلیل ما از پارتیشن بندی به وسیله کناف استفاده کردیم. این کار هم باعث جداسازی فضاها و ایجاد فضای کافی شد و هم اکوستیک شدن سالن ها. همانطور که مستحضر هستید خاصیت اکوستیک یکی از الزامات سالن های پر سرو صدا مانند تالار است . کناف این قابلیت را دارد که از انتشار صوت در بیرون از سالن ها جلوگیری کند به همین دلیل با هزینه کم ، با یک تیر دو نشان زدیم.

در بحث نور پردازی علاوه بر استفاده از لوستر که به مجلل تر شدن فضا کمک میکند.

از چراغ های سقفی  LED نیز استفاده کردیم. این چراغ ها علاوه بر روشنایی بالایی که دارند بیننده را به محیط جذب میکنند و باعث ایجاد حس خوب می شود.  در نورپردازی این فضاها می بایست دقت کرد ، نور نباید زرد رنگ و یا سفید خالص باشد.  تعادل نداشتن در نور پردازی مکان های به نسبت عمومی باعث ایجاد حس خستگی و کسالت می شود به همین دلیل گروه هوشمند سازان با نهایت دقت ، طراحی دکوراسیون و نازک کاری این تالار را انجام داد.

برای دیوار ها ابتدا از رنگ سفید به عنوان پوشش استفاده کردیم اما برای هر چه بهتر شدن فضا ، قاب های طرح گچبری در دیوار کار کردیم. داخل  این قاب ها از کاغذ دیواری استفاده کردیم تا محیط را از آنچه که هست مجلل تر بنماید.همچنین برای ست شدن طرح گچبری ها ، در لبه های کناف ازاین متریال با رنگ سفید استفاده شده که طرح شبه سلطنتی را در فضا ایجاد میکند.

از اینکه تا پایان مقاله همراه ما بودید سپاسگذاریم.

شما می توانید جهت اطلاعات بیشتر و یا مشاوره رایگان ، در چت آنلاین و یا شماره تلفن زیر با ما در ارتباط باشید.

زمانی09131883267