ساختمان پیش ساخته lsf

به علت نیاز روز افزون جامعه به خانه و همچنین پیشرفت تکنولوژی در صنعت ساختمان امروزه در اکثر کشور های توسعه یافته ما شاهد سیستم ساخت و ساز خشک LSf و یا ساختمان های پیش ساخته هستیم .  این ساختمان با نظارت کامل مهندسان فنی شرکت سبک سازان در زمینه های  سازه ، معماری ، عمران ، دکوراسیون داخلی طراحی وساخته می شود تا تمامی نیاز های استفاده کنندگان را مورد بررسی و مشکلات انان را برطرف کنند. ساختمان از پیش ساخته دارای تاییدیه نظام مهندسی و شهرداری کل کشور و دارای آیین نامه 612 و 613 می باشد که کلیه مقررات در آن ذکرشده است .

سازه های ال اس اف به این علت به ساختمان های پیش ساخته نام گذاری شدند که پس از تکمیل نقشه معماری و تایید ان توسط شهرداری و سازمان نظام مهندسی ، نقشه سازه در کارخانه با دستگاه های پیشرفته و بدون کوچک ترین دخالت و خطای انسانی طراحی ، فرم دهی و تولید می شود . سپس سازه تولید شده در کارخانه و یا در محل اجرای پروژه مونتاژ و نصب می شود . ساخت کامل یک خانه و یا ویلای دوبلکس تنها در 45 الی 60 روز امکان پذیر است . به علت سرعت بالا در ساخت این ساختمان ها شامل تورم موجود در بازار نیستند ، ضمن این که سرمایه و بهره برداری اولیه را به سرعت به شما باز می گرداند . در این نوع ساختمان ها ، شما هیچ محدودیتی در انتخاب مصالح پوششی در نمای ساختمان ، محوطه  ، دکوراسیون داخلی ندارید و می توانید از متریال هایی مانند کناف ، باریسول ، گچبری ، کاشی و سرامیک ، اجر نما ، MDF ، چراغ های خطی لاین استفاده کنید . ضمن این که این ساختمان ها دارای عایق صوتی ، حرارتی ، رطوبتی و مقاومت در برابر زلزله تا 6 ریشتر را دارا می باشد و عمر مفید این ساختمان تا 70 سال تایید و اثبات شده است به همین دلیل سازه های ال اس اف با نام ساختمان صد ساله نیز شناخته می شود .

ساختمان پیش ساخته اصفهان

اجرای ساختمان پیش ساخته در اصفهان

قيمت خانه هاي پيش ساخته

قیمت ساختمان پیش ساخته بتنی

ساختمان پیش ساخته ویلایی

ساختمانهای پیش ساخته lsf

خانه های پیش ساخته lsf در ایران

قیمت خانه های پیش ساخته lsf

خانه های پیش ساخته ال اس اف lsf

ساختمان پیش ساخته lsf

قیمت ساختمان پیش ساخته lsf

قیمت ساخت خانه پیش ساخته

ساختمان از پیش ساخته

مراحل ساخت خانه های پیش ساخته lsf

خانه های پیش ساخته به دلیل مزایای بسیار زیاد به سرعت جایگاه خود را در میان سازندگان و صنعت ساختمان پیدا کرد . مراحل ذکر شده پس از تهیه مجوز  ، نقشه معماری ، نقشه سازه و . . . می باشد .

مرحله اول : فونداسیون

اجرای ال اس اف مانند سازه بتنی و فلزی ، در مرحله اول نیاز به فونداسیون دارند . شما می توانید بنا به پلان و نیاز ساخت از فونداسیون نواری یا گسترده استفاده کنید . بهتر است قبل از هر گونه اقدام به تهیه فونداسیون ، با یک مشاور در خصوص نوع و چگونگی اجرای فونداسیون مشورت کنید .

مرحله دوم : تهیه سازه ال اس اف

در مرحله دوم شما می بایست نوع اجرای سازه خود را انتخاب کنید . سازه lsf به دو صورت قابل اجراست :

  •  روش کانادایی
  • روش نیوزلندی (فرم کت )

برای اشنایی با روش های اجرا می توانید به مقاله روش های اجرای سازه ال اس اف و تفاوت های سازه ال اس اف مراجعه فرمائید .

مرحله سوم : اجرای سازه lsf

پس از انتخاب نوع سازه  ، مونتاژ اغاز می گردد . در روش کانادایی سازه ها را طبق نقشه برش داده و به هم متصل می شوند . در این روش شما می توانید در صورت بوجود امدن تغییرات جزئی در ابعاد ، ان را به پیمانکار اطلاع داده و به راحتی تغییرات را اعمال کنید . در روش کانادایی ، نقشه سازه به دستگاه فرم کت انتقال داده شده و برش کاری ها توسط دستگاه صورت میگیرد . در این روش بدون کوچک ترین خطای انسانی مونتاژ صورت می گیرد .

مراحل بعدی نیز به صورت ذیل قابل اجراست :

  •  مرحله چهارم : اجرای پوشش خارجی
  • مرحله پنجم : سیم کشی و اجرای تاسیسات
  • مرحله ششم : پوشش داخلی
  • مرحله هفتم : اجرای نما
  • مرحله هشتم : سفید کاری ، کناف ، کابینت و . . .

مزایای ساختمان پیش ساخته lsf

در ابتدا باید اشاره کنیم که سیستم سازه سبک مورد تایید سازمان نظام مهندسی و شهرداری ست و تنها سازه ی استاندارد از نظر سازمان نظام مهندسی برای اضافه طبقه است .

از نظر هزینه

سازه lsf به دلیل سبک بودن و پیش ساخته بودن ، حجم کمتری نسبت به دیگر مصالح سنتی ساختمانی دارد به همین دلیل در هزینه حمل و نقل ، بسیار صرفه جویی می شود . علاوه بر آن ، سازه ال اس اف در سفت کاری تا حدود 30 درصد از نازک کاری را نیز شامل می شود ، به دلیل این که این سازه هنگام سفت کاری تمامی پارتیشن بندی های داخلی را نیز به همراه نصب دیاق ها و چهار چوب درب و پنجره نیز اجرا می کند .

از نظر سرعت

سازه lsf به دلیل پیش ساخته بودن سرعت اجرایی بسیار بالایی دارد ، به طوری که یک ساخت مسکونی یا ویلا در 45 روز اجرا می شود. این موضوع برای اضافه طبقه و باغ و ویلا بسیار حائز اهمیت است . در اضافه کردن طبقه استفاده کردن از سازه های بتنی و فلزی به دلیل طولانی شدن مدت اجرا ، سر و صدا و ازار ملک های مجاور را در بر دارد . سازه ال اس اف به دلیل پیش ساخته بودن و داشتن سرعت نصب بالا تا حد امکان از ازار و صدمه رساندن ملک ها مجاور جلوگیری میکند .

از نظر امنیت

سازه lsf عایق صوتی و حرارتی بوده و علاوه بر کاهش هزینه در گرمایش و سرمایش ، امینت ساختمان را نیز بالا می برد . علاوه بر موارد ذکر شده سازه lsf در برابر زلزله تا ریشتر ، اتش سوزی تا 60 دقیقه ، باد و طوفان و . . . مقاوم است .

جهت مشاوره در خصوص مزایای ساختمان پیش ساخته lsf و اطلاعات بیشتر در خصوص سازه های lsf با شماره های وب سایت تماس حاصل فرمائید .