اجرای LSF در بوشهر

پروژه اجرای lsf در بوشهر

اجرای lsf در بوشهر

کارفرما : سرکار خانم رضایی

پروژه اجرای اضافه طبقه واقع در بوشهر در اوایل فروردین سال 1402 استارت خورد و تنها در 20 روز مرحله سازه به اتمام رسید . مساحت پروژه 300 متر مربع و با کاربری مسکونی بود .

در این پروژه از سنگ و اجر به عنوان نما استفاده شده بود ، لازم بذکر است سازه LSF هیچگونه محدودیتی در انتخاب متریال خارجی ( برای پوشش نما ) و داخلی ( برای پوشش ها و دکوراسیون داخلی ) ندارد . شما می توانید در زمان طراحی سازه متریال های مصرفی خود را مشخص کرده و بار ان را در طراحی نیز لحاظ کنید . این موضوع دارای اهمیت بسزایی در کنترل بار لرزه ای ساختمان دارد .

سازه های  ال اس اف علاوه بر سرعت اجرای بسیار بالا ، در برابر زلزله تا 6 ریشتر و در برابر حریق تا 60 دقیقه مقاوم است .

 

همانطور که میدانید سیمان به دلیل خاصیت خورندگی فلز نباید در تماس مستقیم با سازه باشد به همین دلیل درپروژه  اجرای ال اس اف در بوشهر ابتدا از فوم برای پوشش روی سازه استفاده شد ، همچنین به دلیل ایمنی بیشتر برای نما ( جلوگیری از خطرات ناشی از جدا شدن سنگ نما از نما در طولانی مدت ) از  رابیس سنگین پس از اجرای فوم استفاده کردیم تا چسبندگی بتن را افزایش دهیم .

سازه های lsf  به دلیل سازگاری با محیط و طول عمر بالا به سازه های صد ساله معروف هستند . از دیگر مزایای این سازه می توان به وزن سبک و هزینه مقرون به صرفه اشاره کرد .

یکی دیگر از دلایل انتخاب سازه lsf توسط کارفرما برای اجرای lsf در بوشهر ، عایق بودن این سازه بود . سازه ال اس اف عایق صوتی ، حرارتی و رطوبتی بوده و این خاصیت علاوه بر صرفه جویی در مصرف وسایل سرمایشی و گرمایشی ، از زنگ زدگی نما در دراز مدت و شرجی شدن و نامطلوب بودن هوای داخل ساخت بخصوص در شهر های جنوبی و شمالی جلوگیری میکند .

شرکت سبک سازان سپهر دارای بیش از ده سال تجربه در زمینه ساخت و ساز سبک با سازه های lsf به صورت تکی و یا ترکیبی می باشد . این شرکت با داشتن اکیپ کامل فنی مهندسی و اجرایی ، به نگرانی های شما را بابت تامین نیروی متخصص پایان می دهد .

جهت مشاوره در خصوص سازه های سبک با شماره زیر تماس حاصل فرمائید .

09131883267 اقای زمانی

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *