نصب ال اس اف در مبارکه

نصب ال اس اف در مبارکه اجرای ال اس اف به تازگی و در ده سال اخیر وارد بازار ایران شده اند. قبل از آن در سال 1991 این سازه های در کشور انگلستان در یک نمایشگاه اتومبیل معرفی و به سرعت در کشور های غربی مورد استقبال قرار گرفت . این سازه ها به علت مزیت های فراوان نسبت به روش های سنتی مانند بتن و سازه فلزی پیشرو در صنعت ساختمان سازی در انگلستان ، امریکا ، روسیه و … است و در ایران نیز مورد استقبال ساختمان سازان و انبوه سازان قرار گرفته است.

این روش دارای تاییدیه نظام مهندسی و نیز شهرداری و دارای مقررات ملی به شماره های 612 و 613 می باشد .سازه های LSF در دو روش نیوزلندی که به اصطلاح به آن فرم کت گفته می شود و کانادایی ساخته می شوند . تفاوت در این دو روش این است که در فرم کت سازه ها در کارخاته بریده شده و جای پیچ و بولت در آن مشخص می شود اما در روش کانادایی سازه ها به محل احداث پروژه امده و در همان مکان بریده می شوند ، در این روش شما می توانید تغییرات جزئی در ابعاد اتاق ها و یا سرویس ها را اعمال کنید.
از مزایای این سیستم می توان به موارد زیر اشاره کرد :
بازگشت سریع سرمایه اولیه
عایق حرارتی ، رطوبتی ، انرژی که باعث جلو گیری از هدر رفت انرژی و کاهش قابل توجه هزینه هاست
سرعت بالای اجرای کار ، شما می توانید از صفر تا صد یک پروژه مسکونی را از شروع پی کنی تا تحویل کلید در 45 روز انجام دهید .
کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری ، سیستم ال اس اف به علت سبکی سازه و متریال های کاربردی به سادگی قابل تعمیر است ، ضمن این که این سازه ها به سازه های 100 ساله معروف اند و تا 50 سال بدون کوچکترین عیب و تعمیری سر پا هستند. این سازه ها تا زمانی که شما تصمیم به تخریب ان نگرفته اید ، خراب نمی شوند.
این سازه ها با طبیعت سازگاری داشته و قابل بازیافت هستند . هدر رفت این سازه ها هنگام ساخت بسیار پایین است . تنها بخش هدر رفت در روش فرم کت جای پیچ و بولت هاست که در کارگاه جمع اوری شده و دوباره از انها در همان پروژه استفاده می شود.

با این سیستم شما می توانید تمامی ساختمان ها، شامل مدرسه، بیمارستان ، مسکونی، ویلا ، ساختمان های اداری و ساختمان های تجاری را تا پنج طبقه بدون سازه کمکی را بسازید .