نصب ال اس اف در شهرضا

ال اس اف سازه نوینی است که به تازگی در یک دهه اخیر وارد صنعت ساختان سازی ایران شده است. سبک سازی ساختمان با این روش ساخت، دارای تاییدیه از شهرداری و همچنین نظام مهندسی کل کشور با مقررات ملی به شماره های 612 و 613 به سرعت جایگاه خود را در این صنعت تثبیت کرده. علاوه بر این طرفداران زیادی از جمله انبوه سازان و پیمانکاران ساختمانی نیز ازاین روش بهره می برند.

از مزایای این سیستم می توان موارد زیر اشاره کرد:

به مقاوم بودن در برابر زلزله

ضد حریق تا 60 دقیقه

عایق رطوبت، حرارت و صوت و عایق انرژی که باعث می شود اتلاف انرژی به حداقل برسد و در هزینه های سرمایش و گرمایش صرفه جویی شود.

عمر مفید بالا  این ساختمان ها به ساختمان های 100 ساله معروف هستند و شما می توانید تا 50 سال بدون کوچکترین اسیب و نیاز به بازسازی از ان استفاده کنید .

بازگشت سریع سرمایه اولیه

کاهش هزینه های ساخت

و سرعت بالا در اجرا اشاره کرد.

شما می توانید صفر تا صد یک ساختمان مسکونی را از سفت کاری ( مرحله شروع کار شامل پی کنی ، فونداسیون و اسکلت بندی ) تا نازک کاری (شامل برق کشی ، لوله کشی ، سفید کاری ، نماکاری) و سپس دکوراسیون داخلی  را در 45 روز تحویل بگیرید .

متریال مورد استفاده در این روش سازه های فلزی سرد نورد شده ای هستند که بسیار سبک اما مقاوم اند. برای پوشش خارجی معمولا از پنل های سیمانی و برای پوشش داخلی از پنل های گچی کناف و یا پنل های ضد رطوبت M R استفاده می شود.

پس از آن نوبت به نما کاری و سفید کاری می رسد .کار فرما می تواند از هر متریالی ( چوب ترمو، اجر های نسوز سبک، فلت برد و… ) برای نما کاری استفاده کند، در این سیستم هیچ محدودیتی برای استفاده از متریال های نما و دکوراسیون داخلی مانند کناف، باریسول ، طرح های گچبری تزئینی ، چوب ترمو ، چراغ های خطی لاین و… ندارد.

شما می توانید از این سازه ها برای تمامی ساختمان ها شامل مدرسه ، ویلا ، مسکونی ، اداری ، تجاری ، بیمارستان ، بانک ، سوله های بدون جرثقیل سقفی و . . . تا 5 طبقه بدون سازه کمکی استفاده کنید .

 از خاکبرداری تا تحویل کلید با شما هستیم.

جهت مشاوره رایگان در مورد نصب ال اس اف در شهرضا با شماره های موجود درسایت تماس حاصل فرمایید.