سازه ال اس اف در گیلان

با توجه به مشکلاتی از قبیل محدودیت اب و هوایی ، تامین مصالح ساختمانی و . . . سازه های ال اس اف  مناسب ترین ، سریع ترین و مقرون به صرفه ترین راه برای اجرای ساختمان در شهر های شمالی مانند گیلان ، مازندران و شهر های هم جوار دریای خزر می باشد .

اب و هوای شهر های شمالی مانند گیلان بسیار مرطوب بوده و در اکثر روز های سال شاهد باران و گاها برف و باد هستیم . سازه های LSF سازه های سبکی هستند که از فولاد ساخته شده اند ، سقف ساختمان های ساخته شده به روش ال اس اف معمولا شیب دار است که این برای اب و هوای مرطوب شمالی مناسب است اما قابلیت تبدیل به سقف مسطح نیز دارد . این ساختمان ها به علت مصالح عایق بکار برده شده در برابر رطوبت دائمی هوای شمال مقاوم است و یک ساختمان صد ساله ، بدون نیاز به تعمیرات مداوم است . این سازه ها دارای وزنی سبک است اما به دلیل فولادی بودن جنس سازه  مقاومت بالایی در برابر باد ها و طوفان ها و زلزله های متعدد دارد .

اجرای ال اس اف علاوه بر عایق رطوبتی ، عایق صوتی و حرارتی نیز هستند . شهر هایی مانند گیلان به دلیل ازدیاد جمعیت ساکنین و مسافران ، شهر شلوغی محسوب می شود . ساختمان های ساخته شده با LSF ( به دلیل عایق صوت بودن ) باعث می شود هیچ صدای مزاحمی به خانه و یا ویلای شما وارد نشود همچنین ( به دلیل عایق حرارتی ) هوای مطلوب را در خانه نگه میدارد و اجازه هدر رفتن انرژی گرمایشی یا سرمایشی در ساختمان شما را نمی دهد و از این حیث از هزینه های شما می کاهد .

ساختمان سازی در شهر های شمالی نسبت به دیگر شهر ها زمان بیشتری می برد . باران های ناگهانی و رطوبت همیشگی هوا مشکلاتی را در ساختمان سازی ایجاد می کند و باعث هدر رفت زمان می شود . این هدر رفت شما را با موج تورم بازار و بالا رفتن مصالح در گیر می کند .

سازه های ال اس اف هیچ محدودیت اب و هوایی در ساخت ندارد به دلیل این که نیازی به ملات ( و زمان برای خشک شدن ملات ) ، همچنین اجر ( و مشکلاتی از قبیل سفیدک و . . .  ) ندارد . سازه های ال اس اف به ساخت و ساز خشک نیز معروفند . ساخت یک ویلا یا ساختمان مسکونی با این سیستم تنها 45 الی 60 روز از صفر تا صد ( به همراه دکوراسیون داخلی مانند کناف و . . . ) طول می کشد . این سرعت بالا باعث می شود شما به تورم بازار بر نخورید و در مقرون به صرفه ترین حالت ممکن کلید ساختمان خود را تحویل بگیرید .

از خاکبرداری تا تحویل کلید با شما هستیم .

جهت مشاوره رایگاه و دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه با شماره تلفن ذیل تماس حاصل فرمایید .

09131883267

سازه lsf در گیلان

ال اس اف در گیلان

سازه های lsf در گیلان

سازه lsf گیلان