سازه ال اس اف در کرمان

چرا سازه ال اس اف در کرمان استفاده می شود :

شهر کرمان جزء شهر های کلان و از نظر ارتفاعی ،بلند مرتبه ایران محسوب می شود . به همین دلیل در زمستان هوایی بسیار سرد و بارانی و برفی دارد .

ساختمان سازی در این شهر معایبی مانند ترک خوردن مصالح در تغییرات اب و هوایی در زمستان و تابستان ، وارد شدن هوای سرد و یا گرم به ساختمان و بالا رفتن هزینه سرمایش و گرمایش ساختمان ، ایجاد صدا توسط حرکت باد در ساختمان ها ، نیاز به تعمیرات سالانه برای خسارت وارده توسط باران و برف به ساختمان .

اجرای ال اس اف سازه های دپیشرفته مورد تایید نظام مهندسی هستند که مشکلاتی از قبیل هزینه بالای مصالح مرغوب ، طولانی شدن زمان ساخت ، نیاز به تعمیر مداوم ساختمان و هزینه بالای سرمایش و گرمایش را در شهر هایی مانند  کرمان برطرف کرده است .

سازه های  LSF از فولاد سبک سرد نورد شده ساخته شده است که علاوه بر سبکی باعث بالا رفتن مقاومت در برابر باد و فشار های جانبی می شود . این سازه ها به دلیل سبکی وزن در برابر زلزله تا شش ریشتر نیز مقاوم اند .

ساختمان های ال اس اف عایق صوتی و حرارتی و رطوبتی هستند ، این سازه ها علاوه بر این که باعث جلوگیری از ورود صدای مزاحم ( ماشین و خیابان ، باد ، باران و . . . ) می شود در برابر باران و برف زمستانی نیز مقاوم است . این سازه ها نیاز به تعمیرات مدام از قبیل نشست ساختمان ندارد و به ساختمان صد ساله معروف است . این سازه ها عایق حرارتی هستند و باعث می شود دمای مطلوب در ساختمان شما باقی بماند و از ورود هوای سرد و یا گرم خارجی به ساختمان جلوگیری می کند ، این موضوع باعث کاهش هزینه های سرمایش و گرمایش تا یک سوم می شود .

سازه های ال اس اف بسیار سریع هستند ، به طوری که یک ساختمان ال اس اف تنها در 45 الی 60 روز از صفر تا صد ساخته می شود .

علاوه بر تمامی این حسن ها ، گروه های سازنده ال اس اف دارای اکیپ کامل از جمله مهندسان معماری ، عمران ، ناظر و . . . ، نصابان با تجربه و ازموده و حتی طراح دکوراسیون و نما نیز هستند . اینرموضوع به شما کمک می کند هیچ مشکلی در ساخت و ساز نداشته باشید و در حد اکثر سرعت تمام ساختمان شما با هماهنگی و بدون وجود وقفه با کمترین قیمت ممکن بخ اتمام برسد .

از خاکبرداری تا تحویل کلید با شما هستیم .

در صورت نیاز به مشاوره رایگان و اطلاع از قیمت ا با شماره زیر تماس حاصل فرمایید .

09131883267  زمانی

سازه lsf در کرمان

ال اس اف در کرمان

شرکت ال اس اف در کرمان

نمایندگی سازه ال اس اف در کرمان

قیمت سازه ال اس اف در کرمان

نمایندگی سازه های lsf در کرمان

قیمت سازه lsf در کرمان