سازه ال اس اف در مازندران

در این مقاله ما قصد داریم مشکلات متعدد ساخت و ساز در شهر های شمالی را بهمراه راه حل ان بررسی کنیم .

شهر های شمالی معمولا دارای مشکلات زیادی در زمینه ساخت و ساز هستند . مشکلاتی از قبیل کمبود مصالح ساختمانی مانند اجر ، سیمان ، قالب بند و… و همچنین کمبود نیروی متخصص ساختمانی ، رطوبت دائمی هوا و اسیب رسیدن به ساختمان شما  در کوتاه مدت ، نیاز به تعمیرات مداوم ، ورود صدا های مزاحم به داخل ساختمان و عایق نبودن قسمت های داخلی ، هزینه بالای سرمایش و گرمایش در فصول مختلف سال ، مدت زمان طولانی ساخت و ساز و محدودیت اب و هوایی در شهر های شمالی

اما بااین همه مشکل چاره چیست ؟

سازه های ال اس اف جدید ترین تکنولوژی در ساختمان سازی که زمین خاکی شما را در 60 روز به خانه و یا ویلای مورد نظرتان تبدیل می کند .

سازه های ال اس اف از فولاد سرد نورد شده تولید می شوند به همین دلیل مقاومت بالایی در برابر باد و فشار های جانبی ساختمان ، همچنین زلزله تا شش ریشتر دارد به همین دلیل به این خانه ها ، خانه صد ساله گفته می شود . علاوه بر مقاومت بالای سازه ، مصالح نیز در برابر رطوبت و باران های دائمی شهرهای شمالی مانند مازندران مقاوم هستند و عایق رطوبت اند؛ به همین دلیل شما نیاز به تعمیرات مداوم مانند نشست ساختمان ، خوردگی و پوسیدگی های ناشی از رطوبت و . . . ندارید .

مصالح ساختمانی مورد نیاز سازه های ال اس اف در کارخانه تا 60 درصد مونتاژ می شود  و سپس به محل اجرای پروژه ارسال می گردد به همین دلیل ، در ساخت ساختمان با ال اس اف هیچ گاه به کمبود صالح بر نخواهید خورد . ضمن این که تمامی پیمانکاران سازه های ال اس اف دارای تیمی مجهز و کامل اعم از مهندسین طراحی ، محاسب ، نصابان با تجربه و کارگر هستند .

ساختمان های ال اس اف به دلیل استفاده از مصالح عایق ، در برابر حرارت ، رطوبت و صوت مقاوم اند . به همین دلیل هزینه های پرداختی بابت سیستم گرمایش و سرمایش خانه و یا ویلای شما به یک سوم می رسد ، ضمن این که تمامی فضاها عایق صوت بوده و صدای فضا های مجاور و یا خارج از ساختمان به داخل وارد نمی شود .

سازه های ال اس اف مورد تایید سازمان نظام مهندسی و شهرداری هستند و سرعت بالایی دارند . به طوری که ی ویلا از صفر تا صد تنها در 60 روز تحویل مالک می شود .

جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن زیر تماس حاصل فرمایید.

09131883267

زمانی

نمایندگی ال اس اف در مازندران

سازه lsf در مازندران

ال اس اف در مازندران

قیمت سازه lsf در مازندران