نصب ال اس اف در اصفهان

نصب ال اس اف در اصفهان

از خاکبردای تا تحویل کلید با شما هستیم. گروه هوشمندسازان پیشرو در عرصه سبک سازی ساختمان، دارای بهترین طراحان و مجرب ترین نصاب ال اس اف در اصفهان، شمارا در ساخت خانه رویاییتان همراهی می کند.

ال اس اف مخفف کلمه سازه های سرد نورد شده (light still frem) می باشد. روش جدید ساختمان سازی با ال اس اف یکی از متداول ترین روش ها در کشور های اروپایی محسوب می شود که در دو نوع ال اس اف به روش نیوزلندی و LSF به روش کانادایی اجرا می شود. این سازه ها دارای وزنی سبک و بسیار محکم است به همین دلیل در برابر زلزله تا 6 ریشتر مقاوم است. این سازه ها عایق های مناسبی حرارتی و رطوبتی هستند. از دیگر مزایای سیستم ال اس اف می توان به مقاوم در برابر اتش سوزی تا60 دقیقه نیز اشاره کرد. در شهر اصفهان به دلیل آب و هوای گرم وخشک و ترک خوردن مصالح در زمستان های سرد بهترین گزینه پیشنهادی ال اس اف می باشد.

گروه هوشمند سازان با تسلط کامل بر تمامی روش های ساختمان سازی و روش های سیستم ال اس اف خدمات زیر را در کلان شهرها ارائه می دهد:

 اضافه کردن طبقه با ال اس اف:

سبک ترین متریال روز دنیا می باشد .شما می توانید در ساختمان هایی که تحمل بار سازه های بالایی ندارند ازاین سازه استفاده کنید.

سبک سازی ساختمان :

مخصوص ویلا سازی در اصفهان و پروژه های انبوه سازی با ال اس اف که ساختمان را هم در برابر زلز له مقاوم میکند هم سرمایه اولیه را به سرعت باز میگرداند.

ساخت باغ و ویلا و ساخت سوله در اصفهان:

با روش ال اس اف شما نیازی به مصالح بنایی مانند بلوک چینی و اجر ندارید.ضمن اینکه سرعت ساخت بالایی دارد و تا دهنه 15 متر بدون ستون اجرا می شود همچنین در برابر بارهای جانبی مانند برف و باد نیز مقاوم است.

از دیگر مزیت های سیستم ساخت و ساز خشک می توان موارد زیررانام برد:

  • وزن کم ساختمان (زیر 150 کیلو به صورت تمام شده)
  • بازگشت سریع سرمایه اولیه
  • کاهش زمان اتمام پروژه(ساخت یک طبقه از صفر تا صد زیر 30 روز)
  • قابلیت اضافه بنا در تمامی ساختمان ها
  • حمل و نقل اسان د رنتیجه کاهش هزینه های باربری
  • سازگاری با محیط زیست
  • کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری ساختمان
  • سازگاری با اب و هوای هر منطقه بسته به نوع انتخاب مصالح در نتیجه افزایش عمر مفید ساختمان

نصب سریع و آسان ال اس اف 

استفاده از سیستم هوشمند مهندسی برای طراحی و تولید سازه های ال اس اف  در نتیجه کاهش خطای انسانی دقت بالا در اجرای جزییات سازه بوسیله پیچ و بولت است . لازم بذکر است سیستم سازه ای ال اس اف مورد تایید سازمان نظام مهندسی کل کشور ، شهرداری و سازمان آتش نشانی نیز می باشد. سیستم lsf دارای مقررات ملی ساختمان با شماره 612 و 613 می باشد.

ازاینکه تا پایان مقاله همراه ما بودید سپاسگذاریم. شما می توانید جهت مشاوره رایگان و یا بررسی اطلاعات انواع روش های ساخت سازه و انواع روش های ال اس اف  در سایت با ما در ارتباط باشید و یا شماره 09131883267 تماس حاصل فرمایید.

سازه ال اس اف در اصفهان

اجرای ال اس اف در اصفهان

فروش ال اس اف در اصفهان

ال اس اف در اصفهان