ساخت باغ سریع با ال اس اف

ساخت باغ  سریع جناب اقای عظیمیان در اصفهان :

شرکت سبک سازان سپهر محل اجرای  ساخت باغ با ال اس اف  این پروژه در روستای ایچی استان اصفهان بود که به صورت اجرای سازه و مدیریت پیمان اجرا شد . مساحت کلی زمین   متر مربع بود که بر اساس نقشه معماری تصمیم به ساخت 170 متر ساختمان گرفتیم . ساخت این مجموعه شامل دو اتاق خواب و مستر ، یک اشپزخانه و همچنین اشپزخانه دوم ، سالن پذیرایی ، انبار مواد خوراکی ، اتاقک نگهبانی و انبار تجهیزات می باشد .

در این پروژه ما با کارفرمایی رو برو بودیم که  از متریال نوین ساختمانی آگاه و مشتاق به استفاده از ان بود ، به عبارت دیگر درخواست هایی بود که بهترین گزینه ما برای این رضایت کارفرما اجرای سازه LSF  بود . مهمترین در خواست کارفرما در این پروژه عایق صوت  و حرارت بود که در سازه های بنایی با رعایت اصول اجرایی ، دانسیته به 10 می رسید ولی در سازه های ال اس اف دانسیته بالای 100 را تجربه می کنید . به دلیل باز بودن اطراف زمین در ساخت باغ و ویلا با ال اس اف  در اصفهان ، مهمترین اصل یک  سازه ، عایق حرارتی است که سرد و گرم کردن ساختمان را برای کارفرما ایجاد کرده و پرت هوا نداشته باشد . در سازه های بنایی با رعایت اصول اجرائی ، 25 درصد پرت هوا داریم  که در سازه های LSF پرت هوا و دما به صفر نزدیک است .

انتظار بعدی کارفرما از ما ، ساخت ساختمان سریع بود که ما با در نظر گرفتن این که در سازه های بتنی ساخت و ساز به یک سال و نیم الی دوسال می رسد ، از سازه های ال اس اف استفاده کردیم و توانستیم ساختمان را در 4 ماه به کارفرما تحویل دهیم .

ساخت این ویلا به صورتی است که 70 درصد نمای ان را درب و پنجره های شیشه ای تشکیل داده ، همچنین به سلیقه کارفرما استخر رو باز در روبه روی ورودی واقع شده است .

طول دهانه در این پروژه به 6 متر می رسد . یکی از نکات قابل توجه در سیستم ال اس اف این است که شما به هیچ وجه ستونی بیرون زده از دیوار ها مشاهده نمیکنید ، زیرا بار سقف به دیوار های باربر منتقل شده و از ان به فونداسیون می رسد . این موضوع دست کارفرما را برای طراحی دلخواه خود باز میگذارد و می تواند به راحتی هر نوع دیوار و عرصه بندی را داشته باشد .

از دیگر مزیت های سازه lsf نداشتن محدودیت در استفاده از متریال برای دکوراسیون داخلی و نما است . در این پروژه در نما ، از سیمان سفید و سنگ استفاده شد همچنین در بعضی قسمت ها چوب نیز بکار رفت . سازه های ال اس اف در نما برای متریال خشک مثل سمنت برد، اکوا پنل و بردکس ، چوب و کامپوزیت و در دیوار های داخلی مثل کناف ، چوب و . . . پیش بینی شده اما شما در انتخاب متریال هیچ گونه محدودیتی ندارید و می توانید از هر نوع متریال مانند کاشی ، اجر نما ، سیمان کشی ، سنگ و . . . نیز استفاده کنید .

در محوطه سازی به دلیل حفظ کردن فضا برای کارفرما موتور خانه و انبار گازوئیل را در زیر زمین بنا کردیم . این موضوع باعث زیباتر شدن و جلوگیری از پرت محوطه شد . همچنین بنا به خواست کارفرما این ویلا دارای استخر اب گرم و جکوزی می باشد .

در قسمت ورودی باغ یک محوطه نشیمن جدای از ساخت واقع شده که دارای اب نما ، میز و محلی برای شب نشینی می باشد .

در این قسمت ما درختی زیبا و چندین ساله بهمراه یک چاه اب داشتیم که در نما سازی این دو مورد حل شد و اکنون به محلی زیبا تر برای استفاده از فضای باغ تبدیل شده است .

برای پاسخگویی به سوالات بیشتر و اطلاع کامل از سیستم ال اس اف از طریف شماره تماس های زیر باما در ارتباط باشید :

09131883267  مهندس زمانی

09913158574 احمدی

03132286226 دفتر

ادرس اینستاگرام : sazelsf.ir