اضافه کردن طبقه LSF در شهرک صنعتی جی

اضافه کردن طبقه LSF ( اضافه اشکوب ) در شهرک صنعتی جی :

سازه های ال اس اف سبک ترین روش در ساختمان سازی است که موردتایید سازمان نظام مهندسی و شهرداری می باشد . این سازه هابه دلیل وزن کمی که دارند بهترین گزینه در خصوص سبک سازی ساختمان در مقایسه با دیگر متریال های موجود  در بازار می باشد . ساختمان های بتنی و اهنی در هر متر مربع وزنی بالغ بر 1200 تا 1500 کیلو گرم دارند این در حالی ست که وزن سازه ال اس اف در هرمتر مربع به صورت تمام شده 130 الی 200 کیلو گرم می باشد.

همین حسن باعث می شود که وقتی شما نیاز به اضافه کردن طبقه ه ساختمان خود دارید فشاری به سازه طبقه زیرین وارد نشود . شاید در کوتاه مدت اضافه کردن طبقه با بتن و اهن  باعث ظاهر شدن خسارت ها و مشکلات نشود اما در طولانی مدت اسیب های غیر قابل جبرانی به ساختمان وارد شود .

پروژه شهرک صنعتی جی یک کارخانه تولید نخ بود که برای پرسنل خود نیاز به یک سوئیت داشت . طبقه هم کف مخصوص محیط اداری بود که نوع سازه ان از اهن و طاق ضربی بود و کشش و زمان کافی برای اضافه کردن طبقه با بتن و یادیگر متریال های موجود را نداشت و بهترین راه حل اضافه کردن طبقه با ال اس اف بود .

امکان اضافه کردن طبقه در 40 روز بدون ایجاد مزاحمت های ناشی از ساخت و ساز برای پرسنل طبقه پایین یکی از حسن های اضافه کردن طبقه با LSF  بود . همچنین به دلیل استفاده از پشم سنگ به عنوان عایق در بین دیوار ها عایق صوتی و عایق حرارتی را برای این طبقه فراهم اورد . سازه های ال اس اف به دلیل وزن کم و استفاده از پیچ و بولت و طراحی سازه مطمئن ، تا 6 ریشتر در مقابل زلزله مقاوم است .

روش اضافه کردن طبقه با ال اس اف :

ابتدا نیاز به یک فونداسیون طبق پلان موجود ساختمان و از نوع فلز است که می توان از ناودانی استفاده کرد . پس از تولید و مونتاژ سازه ، به فونداسیون متصل می شود . پس از مرحله اجرای سازه های LSF ، نوبت به پوشش نما می شود و بعد از مرحله نما ، پوشش سقف اجرا میشود .

برای پوشش سقف و نما کتریال های متفاوتی وجود دارد و شما می توانید از کلیه متریال های خشک و تر موجود در بازار استفاده کنید .

مرحله بعدی اجرای تاسیسات داخلی و عایق کردن دیوار ها ، سقف و در مرحله بعد پوشش داخلی ست که در این قسمت هم ، این سازه با همه متریال های ساختمانی جهت پوشش داخلی LSF سازگار است .

شما هم می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن ، با استفاده از سازه های ال اس اف یک یا چند طبقه به ساختمان خود اضافه کنید .